ვისწავლე; პროექტზე მუშაობას ვიწყებ საკვანძო კითხვებით. სანამ აქტივობებზე გადავალ, ვახდენ წინარე ცოდნის შემოწმებას, რა იციან მოსწავლეებმა ამ საკითხის ირგვლივ. გამოვიყენებ შეფასების კრიტერიუმებს (განმავითარებელი დაგანმსაზღვრელი). განმავითარებლით ვაფასებთ მუშაობის დაწყებამდე და მიმდინარეობისას, ხოლო განმსაზღვრელით----რამდენად გავედი შედეგზე. ვისწავლე მეთოდები წინარე ცოდნის გამოსავლენად;T დიაგრამა, გონებრივი იერიში, ვ.მ.ვ.ყველაფერი გავიგე. რუსა მარკოზაშვილის ახსნილი არ შეიძლება გაუგებარი იყოს.
No comments:
Post a Comment